Adrian Kołodziej

Nikt nie lubi, kiedy film w telewizji nagle zostaje powstrzymany przez blok reklam. Jednak jeszcze bardziej irytujące bywają reklamy www. To kłopotliwe, w sieci wszystkie chwyty są dozwolone. Albo nieomal wszystkie… Promocje, które rozpraszają naszą klarowną uwagę albo blokują na jakiś czas przeglądarkę, są uznawane za nieetyczne. Ich obecność w przestrzeni www jest wybitnie krytykowana, a powiązane witryny niepoprawnie na tym wychodzą. Skutkiem tego każda szanująca się firma rezygnuje z tego typu praktyk. Denerwująca reklama w Internecie z pewnością nie świadczy o profesjonalizmie, wskutek tego zacznij współpracę ze ekspertami - Adrian Kołodziej. Typowym przykładem nieetycznej promocji są okna, które gwałtownie wypełniają cały ekran komputera. Mogą też czmychać przed kursorem myszy, czy też przypominać komunikat o błędzie. Niekiedy wykorzystuje się też metodę łączenia z jedną witryną internetową www wielu banerów, porozrzucanych w sieci. Stanowi to poważne nadużycie technologii Flash. To tylko kilka propozycji, z których korzystają oszuści. Ale znacznie gorszym kłopotem jest piractwo. Niektóre hiperłącza, które przypominają banery, to tak rzeczywiście programy szpiegowskie. Mogą też spowodować infekowanie komputera wirusem. Tego rodzaju działanie są już na wskroś nielegalne. W jaki sposób widać, reklama w sieci może nie tylko drażnić. Bywa też niebezpieczna.